.

Dag 1: Presentera dig själv!


Nå, jag heter då Anna Salonen, född 3 Februari 1996 I Vasa.
Har bott hela mitt liv på en och samma ställe, i en liten legenhet i Vasa stad. Har spenderat mitt hela liv i denna lilla område alltså ;).
Är en konstig person, som vill bli acepterad så som jag är, vill inte fösöka vara nåån annan än den jag själv är, va e d ens fö nytta att inte vara sig själv lixom?
Kan vara både seriöös och oseriöös och sarkastisk, beroor på lägen och så.
Gillar att vara random och lite härja med kompisar och så ;D Jag gillar ärliga och äkta människor, som verkligen vågar bara vara sig själva, och inte behöva försöka vara något helt annat.
Gillar att uttrycka mina kännslor och tankar, hatar att hålla t.ex. Hat inom mig själv.
Konstigt nog kan jag öppna mig alldeles lätt inför människor, vet inte riktigt själv varför ^'. Och så litar jag alldeles för lätt på folk oxå.
Försöker att vara glad,positiv nästan varje dag, fast ibland har man dåliga dagar. Vill och fösöker att förstå människor, hur det känner sig, och kan lätt tänka mig i samma läge som dom.

Gillar att skriva, som är oxå en av orsakerna jag starttade bloggen, och å gillar jag att teckna, fast jag själv inte tycker jag är så jäätte bra. Men man utvecklas, och jaa, träning ger färdighet. Fast vill hälst nog försöka göra något med min kreativitet i framtiden som jobb.
Gillar musik, har växt upp med det, speciellt då pappa alltid spela upp legendariska låtar då ja va liiten. Så ja gillar att gå och lyssna på musik på full volym och inte höra vad som händer runt om en, fast man fåår no bara  dålig hörsel :'D
Lyssnar lite på allt, pop,rock,lite techno, gamla låtar... Mina favorit bänd och sångare är bl.a Kent, Guns N Roses, ACDC, Muse, Paramore, David Guetta, Akon,Pitbull, The Killers o.s.v.

Nå, där va något om mej iallafall ;p
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: