.

Måndag 2 Augusti

Tjena bloggen! Ja, igåår så va d en heelt kuul daa, trots allt. Mommo kom ti sitt hem från sjukhuse, å hon va heelt glad å pigg :). Vi åt god mat o prata, sedan fixade ja o syran oss o fo sedan senare ti Offis igen ;p. Vi prata en massa, å så på nå Muumin visar allt episoder, hahah minnen, en sann llegend e didä episoderna :'D. Sedan så fo vu ti en park o så nå tyyper där. Sedan va klockan så myki att farsan kom å hämt oss.
Idaa så ha d vari en heelt trevli daag, vakna gaanska sent o laga mig ganska sent, sedan fo ja ti staan o träffa Natta, Ilhan å Ina :). Elr nå, ja va gaanska myki i tiid i stan, så föst träffa ja Natta då ja va i Veromoda å prova lite kläder, sedan efter en stund så träffa vi Ilhan å gick runt stan, fo ti mäkkäri o.s.v ;p. Ilhan hadd lanera att vi sku på leffa, men ja kuna int fö ja ska just på träning, därför ha ja just nu lite brottom då ja skriver ^^'. Nå, vid bion så kom Ina, så gick di å köp nå karkki, å sedan så fo ja hem ;p.
Ska just böri laga mig ti träning, dom börjar nämligen kl.19.30, så jaa, nu måst ja skynda!
Vet int rikti va som kmr ti händ di kommande dagrana, int så myki speciellt iallafall, men imoron så kmr Nellis gudmor me sinfamilj å häls på :).
But i hawe 2 go now, see yah! :D
Anski

Hahah, en av mina favvo låtar ;D

Jessy Matador - Allez, Ola, Ole
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 A N N A
skriven :

sv; (yy) jag trodde att ingen sku fatta de ;) Din blogg e å härli då du skriver så bra & mycke va du ha gjort <3 fö mej sku de bara spåra ur.. -.-