.

"Utmanad"

Heheh, så att syrran hade gjort en sånhär Utmaning på sin blogg, och d verkar som nå ganska trevlit, så ja bestämde mig fö att oxå göra d ;D. Fast nå, ingen har just nu "Utmanat" mig, men ja gör den endå så att ja ej behöver då bli utmanad :'D. Men jaah, nu till själva "Utmaningen":

8 sanningar om dig själv:

1. Jag var förr en riktig nörd :p
2. Har aldrig testat tobak
3. Mitt rum är ofta helt stökit, alltså helt motsatsen av min syrras :'D
4. När jag var liten så gillade ja inte då folk va dumma mot mig, t.o.m om d inte var seriöst xD
5. Jag speglar mig i allt som ger en spegelbild ;p(samma sak som syrran, men d e sant!)
6. Har förr spelat Hocki
7. Jag kan vara en dålig förlorare, mest förr
8. När jag var liten så gillade jag Anastasia :D

8 älskningsartister för tillfället:
1.Pitbull
2.Paramore
3.Adam Lambert
4.Timbaland
5.Akon
6.Lady Gaga (vissa låtar)
7.Guns'N roses
8.ACDC

o.s.v

top 3 låtar just nu:
1.Morning after dark - Timbaland
2.Stereo Love - Edward Maya ft. Vika Jigulina
3.Stamp on the ground - Italobrothers

glr många låtar, så jag valde nu några ;p

3 favorit sporter:
1.Fotis!! :D
2.Joggning
3.Simning(ibland)

4 saker som du kallas:
1.Annuli
2.Anski
3.Annukka
4.Anna Banana ;) (Y)

4 saker som du har gjort idaa:
1.Spelat fotis
2.Ätit
3.Sovit
4.Chillat

4 saker som du har på dog just nu:
1.Polotröjja
2.College byxor
3.Strumpor
4.Underkläder ;p

4 saker som du hatar:
1.Osäkerhet
2.Grupptryck
3.Orättvisa
4.Rasism

4 saker som du älskarh:
1.Kompisar
2.Musik
3.Kreativitet (Y)
4.Kläder (a)


4 tyyper som du vill att skall göra denna lista:
1.Bellu
2.Ännä
3.Offi
4.Ina

Såhär blev d fö mig, meddela om ni redan har gjort detta ;D





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ina
skriven :

Jaha, här ble man då utmanad :D