.

Måndag 19 April

Jaah, idaa så va d då en härli Måndaag :)! En av mina bäästa Måndagar äväh! Ja menar, egentligen så hatar ja Måndagar, men idaa så va d en speciell Måndag, solen sken, alla var glada och jagmådd helt enkelt bra! :D
Dagen började dåeh me gympa i gymnasiet, och ja blev ju förståss försenad ^^'. Hehe, och vi hadde då Koriboll, och d gick helt ok fö mig ;p. Sedan hade vi Teckning, och nu har vi då igen fått en ny vikarie. Vi skulle göra dekorationer till Valborgs festen, så jaah, vi laga nå blommor, och Tussilagon elr nå :p. Jag tyckt att d va en trevli timme, vi prata och skratta en hel del :'D, men d bästa va dåeh Bagge sa att Jocke skulle skriv nå på nete, och då kom d nån sida där d stod:"Joakim Sandelin on VITUN HOMO!"(om ni int fattar finska så betydde d att han skulle då vara en jävla bög) och så kom d nåå homo porr film hahah ;'D ja skratta bara så ihjäl mig! Fast nå, pojkarna vila ju int föståss sii ;p Och så provade vi me nåån annans namn oxå xD. Hehe, skrattar ennu smått åt d ;p. Sedan så hade vi då Hykla, och vi laga kycklingsfrestelse och plättar. Helt gott blev d faktist, och timmen va helt kiva, alla prata och smått var galna som vanlit ;D. Så jaah, vi sluta ju först halv fyra -.-. Efter skolan så fo ja då och chilla lite i stan, och då träffa ja ju föståss Calle :). Vi fo ti MC Donalds och to en varsin pirtelö och prata lite. Sedan så träffade vi ju föståss Sonya :D. Så skulel vi dåeh titta på Konvent klädäh fö Sonya, och Calle vila ju int rikti gå ti alla kläd butiker ;p. Vi fo då ti Subway så att Calle skulle få sin macka. Sedan då vi va i Gina Tricot så skulle ju Calle då fara, och så blev d jag och Sonya kvar ;d. Vi testa såndäna, va ska man nu kalla, baseboll jackor, som sägs va ganska kända. Ja prova en sån mörkblå, skulle så bara vila ha! ♥ Men jaah, sedan så fo ja å Sonya ti Big Point och sedan hem till mig ;). Vi chillade en stund och prata lite framfö datan, och sedan så fo hon ;(.
Jaah, så ha min fatfylda daa vari idaa, och nu så ha ja bara chillat. Skall kanske me mamma snart och släppa hundana nåånstans, och sedan så måste ja väll börja se läxorna och göra mina kvällsbestyr. ;p

Ja e bara helt rätt sakt glassberoende! SIA glass ääger (Y) ;P
Denhär nya smaken e bara så good! :p





mm... Tasty ;)



Aaw, har ja int en söt ny bakrund på min telefon? Då vi sov över
hoss Emppus så fick ja många fiina bilder till min mobil ;)

Men nu så ska ja hjälpa lite hemma, och fara ut me hundana!
See yah!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: