.

Fredag 2 April

D första va ja ska skriv om e, att mitt förra inlägg va en mycket dålit April skämt ;P Ja kom int riktigt på nå annat.
Men ja hoppas att ni som läste den tror väll verkligen int att ja sku gilla dendä klänningen? Tjanå, d va endå en ganska misslyckat skämt hahah ^^'
Idag så skall jag och syrran strax träffa Sonya ♥. Just nu så hlr vi på att laga oss, så jag hinner int rikti blogga så myki. Imoron så far vi ti Kokkola, och kmr hem på samma dag. Så vi får nu se me bloggandet. Annars så får vi ju se om ja tänker blogga mer resten av lovet.
Igår så var vi me Offi♥ ti GW galleria, och så köpte jag äntligen en skinnjacka! <3 Ha såå länge velat ha en!
Skall kanske sett ut bilder om den sen. Vi hadd helt kul där, vi var bl.a i Waynes Coffe och åt och var smått galna ;P.
Sedan mot kvällen så for vi en stund till Emppu ♥. Vi hadd helt kul, prata och åt chips och kex ;p. Emppu och Cecci hadde klippt håre, och d blev bara såå snyggt! D passar dom så bra! :D
Tjanå, måste no börja skynda mig, så see ya peapole, och ha en jäätte bra Påsklov!

Anski



Skinjacka: GW galleria,Alexi 13 original pris: 39.95€
REA: 70 % 12€
E bara så glad :). Den e perfekt för inomhus, och vår och sommar
jacka. :)




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: