.

Tisdag 20 Oktober

Hej! Ja, hann inte skriva vad vi gjorde igår, men ja ska nu skriva lite om idag och igår xP.

Nå, d ve en helt bra dag idag, man fick räffa alla kompisar igen :D. Vi skulle idag och simma, men jag stod över den (hehe). Nå, vi skulle gå en ganska lång runda istället. Vi skrattade och pratade när vi gick, och var nära på att halka xD. Men vi hann se då resten av klassen simmade, vi fick skratta lite :D. Sedan var det elevvårdshandledning, men jag,Natta,Bagge och Jocke var ganska vilda av oss, så jag och Bagge hamnade och sitta nn annan stans :P. Men jag satt på en så rolig stol med hjul, så jag bara snurrade runt me stolen weee! Sedan hadde vi textilslöjd oxh så var skolan slut. Men då jag kom hem, så var Lizzi på besök :D. Vi hadde så rolit ; DD Nu så sitter jag vid datorn, och sedan ska jag börja gå och sova och läsa läxorna :P.

Igår så var det en roli dag! Jag och Nelli fick lära Burmesiska inflyktningar svenska, dom var så trevliga och roliga! Sdan for vi till stan och träffade Lin,Anna,Isabella och Lizzi ;DD Vi pratade och drack energidrycker, men Bella måsta fa lite tidigare :(. Men vi andra for sen liteb senare till Lins hus, och vi hadde det så mega kul! Vi rev kläder som Lin inte använder, och pratade och skrattade.... XDD. Vi kom typ först 21.00 tiden hem... :P.

Men nu skall jag gå och lägga mig, ha det så bra!

MVH:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Isabella
skriven :

Linn ska ju skrivas med två n ((;

2 Anski
skriven :

Okej :P