.

Onsdag 7 Oktober

Hej igen! Tja, inget speciellt hände idag, det var en kort skoldag idag, så det hann inte riktigt hända så mycket. Nu när min ena bra kompis har bytt klass, så känner jag mig helt ensam. Jag har no vänner i klassen och andra kompisar, men endå känns det helt som om man har ingen att vara med. Skulle vilja umgås med alla. Men som världen är, blir man inte helt accepterad av alla :/. Inte tycker jag att det är nå mycket fel på mig, men man skulle vilja göra många roliga saker, och ha massvis med vänner. Men en rolig och irriterande sak häde idag. Efer skolan så gick jag och kollade runt lite på kläder i stan nån timme, med några kaverin :). När jag kom hem, så var ingen hemma. Jag tänkte som vanligt att alla är nånstans och jobbar eller gör något annat. Jag hadde sakt i går att jag kunde komma med mamma och hundarna och låta dem vara lösa nån stans. Nå, jag chillade i nån timme och åt och var nöjd. Men då mamma och Nelli kommer hem, så får jag genast bara höra:
-VAR har du varit? Vi har letat efter dig över allt och du har inte på telefonen!
Tydligen så trodde mamma att jag genast skulle komma hem efter skolan, och då jag var i stan så blev alla så nervösa och ringde allstans och frågade av mina några kompisar var jag var och så. Det var kanske lite onödigt att bli så upprörda, medan jag egentligen var hemma och hadde det bra :P. Men jag hadde ju som vanligt min mobil på ljudlöst, så jag hadde inte hört ett piss fast dom hadde ringt mig och textat :'D. Just nu så chillar jag som vanligt vid datan, men måste snart fara i duchen och göra läxorna. Ha det så bra!

En bild som jag har nu igen rita. Blev inte så jätte nöjd me den :P

H:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 änää
skriven :

Fint skrivet (:

synd att hon bytte, men du får ju då va me oss (: <3

2 Anski
skriven :

Tack ;)

Ni e dom bästa kaverin <3