.

Höstlov

Hej igen! Ja, nu är det väll dags igen att blogga ;D.Tja, höstlovet började helt bra. Vår småkusin kom på besök och vi for till stan och gick runt och kollade i stan :). Sedan så chillade vi bara på kvällen. Vår småkusin kom och sov över hoss oss påonsdag, och vi gick till stan på Torsdag.På Fredagen så blev det väll en helt lugn dag, vår småkusin Elin for hem, och det regnade ute. Jag tittade på tv och fotade lite hemma. På Lördagen så for vi till Ideapark! Jag och Nelli var så glada, för att vi hadde planerat den dan hela veckan. Jag,Nelli,Emppu och mamma for dit ;). Det var megaultrakul! Där fans många märkes butiker, och många andra kläd och andra butiker. Jag köpte många sakäh där. Nu på söndag (eller måndag nu då jag skriver så sent?) så var det en lugn dag. Jag sov till halv ett på dagen, och sedan fo vi till mommo.Vi rengjorde kaninens bur, och bakade bullar. Sedan for vi till Emppu och hadde det roligt i nån timme ; DD. Nu skall jag just och sova. Ska kanske skriva lite vad jag och Nelli gör imoron, bye!

Mvh:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: