.

Fredag 23 Oktober

Tja! Ska nångång få hjälp med en kompis att fixa en header till mig, så kommer min blogg se ennu bättre ut :). Nå, idag var det en helt normal skoldag, förutom att vi hadde FN fest. Ganska tråkig va det, men den var som tur kort ;). Nå, när jag kom hem så chillade jag framför datorn en stund, tills Nelli kom hem. Då matade vi hundarna och gick ut me dom. Sedan har jag nu bara varit på dator och spelat spel, chatat och lyssna på musik :). Inte en så speciell dag var det idag alltså.
Ska försöka blogga lite oftare, och annars uppdatera. Jag längtar bara så till konvent! Som tur är det redan nästa vecka, har bara väntat så länge på det! Jag lyssnar på en hel del disco musik, så att jag inte behöver längta så jätte mycket efter konvent ialllafall. Har blivit taggad av ganska många låtar ;) Jag tror att jag inte skall vara uppe till så sent, så att jag får lite mera sömn, eller nå vi får väll se ;>. Har bl.a lyssnat på Rhihannas nya singel, den e ganska bra. Lite väl dyster kanske e den låten :P. Men nu skall jag sluta, ska kanske göra lite tortillas ikväll, om ja orkar.
Bye!

MVH:Anskih


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: