.

Dagsverk Fredag 2 Oktober

Jahaa, så har man igen glömt att uppdatera sin blogg :<. Man har bara ganska myki att läs på i skolan och sånt :P Ja, men nu ska jag berätta vad jag har gjort idaa, nå idaa var det dagsverk, och så hadde jag,Nelli,Isabella och Calle fari till Vikinga och jobba ; DD. D va helt kul där, Bertell gav oss jobb, träffade barnen där, var i lärarrumme och drack kaffe och te och så ;P Bästa var då då vi fick fara och jobba till nån klass och sedan mot skoldagens slut fara och jobba lite till eftis. Calle blev tyvärr liite pådränkt med småungar ;D. Sedan efter dagsverket, så for vi till K - extra och köpte karkki och nå att dricka. Calle köpte Dr Pepper, men han och ingen annan förutom jag gillade det, så jag fick d :D. Vi for till en park och chillade en stund, d va härligt väder, solen sken, men d var iskallt :S. Sedan for vi till Minimani och kollade runt där och värmde oss. Vi var där ganska länge, vet inte riktigt säkert hur länge :>.
Men sedan så måsta Calle fara hem, så jag,Nelli och Isabella for till Bella :). Vi hadde kul där, vi spelade Wii och pratade och åt good mat ;). Men nu e jag bara hemma och chillar. D var en riktigt roli dag, man fick se hur det ser ut i Vikinga (det enda som var iriterande var att det hadde kommit nya datorer och stolar och skåp till Vikinga just då vi hadde fari >:O) Nå, hadde inte någo desstumera att säga, ha det så bra alla där hemma ;>.

MVH Anski

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 änää
skriven :

haha :) nåja, jag och linn har klåpat hela dan. Nu fixade vi så hennes cykel blev stulen också + att vi hade sönder hennes tietokone :D

kolla mer på min blogg, du kmr skratta ihjäl dej!

2 Anski
skriven :

haha okej :)