.

Söndag 29 November

God dag! Äntligen har jag sovit riktigt gott :D. Vakna tyyp först kl.12,13 tiden, och nu så e jag ennu i pyamas xD Nå, ska inte göra så mycket idaa, göra läxorna fixa liite mitt rum, och fa på träning :P. Tja, inget desstumera att säga om min dag idag ;P. Ska no bara chilla, helt enkelt. Åh, konvent va så bra! Längtar redan till nästa, som tur måste jag inte vänta så jätte länge till det :). Hoppas ni gillar musiken som jag har fixat ;). Kanske inte riktigt alla gillar min musiksmak, men ni får väll stå ut med det då ^^. Nu har min egna dator (eller nå min och min syrras) varit i ett halv år ut från bruk ^^'. Nå, vi ska tydlgen startta om den så får vi se om den funkar eller ej. Då kan jag äntligen fortsätta rita på datan ;D. Men nu skall jag sluta så jag hinner göra något före träningarna.
Hejdå!
MVH: Anskih


Taget på sommarlovet ^^


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: