.

Måndag 30 November

Hejsan sveisan! Här e jag ingen, the wierdo Anna Banana ^^'. Tja, idag var det en helt bra dag, kul och så me kaverina i skolan. Fast jag måsta tidigare till skolan p.g.a att jag skulle på försittning med min klass föreståndare. Jag har det senaste veckorna kommit över 6: gånger försenad ( eller nå kanske mera men då alla lärare int orkar alltid skriv upp d...heh). Men jag kom iallafall i tid till nästa lektion, yay ^^. Ja sedan förtsatte dagen med full stohej och kul med kaverina ;). D e så kuul då man kan vara liite random med kaverina :). Man har alltid nån med sig och är inte helt ensam :>. Det känns bra då saker och ting kan vara bra och självklara emellan åt. Lite hjärtesorg har jag ennu kvar, men jag överlever. Jag hoppas att det fixas med tiden :). Jag har bestämt att jag skall blogga så ofta jag kan och har lust. Det måste ju bli nån bättring på det! Åh, jag hoppas att jag snart kan fortsätta att rita med gimp2, fast vi får nog ennu venta med det :P. Tja, jag hoppas att det kommer mera besökare nu då jag försöker blogg mera ^^' Men nu skall jag snart göra mig klar för att sova.
Ha det så bra hemma!

MVH: Anski


Tja, jag är ju inte världens bästa tecknare, men det här är min senaste mer färgrannare
teckning. Lite manga kan man ju vilja rita ;D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: