.

Tisdag 23 Juni

                                                                                  DAG       

AAH! Härligt sommarväder! Före midsommar var det ju så muligt och regnigt, men nu har äntligen de hetaste sommardagarna börjat komma framm! Idaa ha jag, Nelli, Emppu och Jessi vari i stan och shoppa :D Shoppingdagen började kl.10.00 enda till 16.00, för att våra hundvalpar skulle matas då :P Det har varit stort REA på Vasa nu de senaste dagarna, så man fick några plagg för ett bra pris ;) Jag köpte mina länge önskade farkkushorts, och så köpte jag två paitan :3. Vi träffa bl.a Ellen i stan :D Nu när Nelli å Emppu har kommit tillbaka från att har hämtat en huppari åt Nelli, så ska Emppu nu vara hoss oss ^^ Ska sriva lite senare vad vi gjorde på kvällen...

Jag på dagen... ^^



                                                                                
KVÄLL

Nå, vi gjorde inte så myki me Emppu på kvällen, först så va vi liti på datorn, å så lite på TV. Men sen då klockan va 20.00, så sku hundarna matas så fo vi ut :) Jag å Emppu prata lite på gården, å så på då valparna lekte me Casper på gården ^^ Sen innan vi gick in, så åt vi lite glass på gården. Men nu ska jag inte göra nå mycket annat, kanske vara liti på nete elä nå. Bye pepole!

Anski



       
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: