.

Teckningar

                 Jag bara ÄLSKAR att rita, och nu ska jag visa några bilder som jag ritat för hand:

                                                             
                                                             En av mina bästa bilder ;)
                                                             Jag gillar att rita hundar,
                                                             fast jag är bäst på att rita
                                                             hästar.

                                                               
                                                              
                                                              Jag har tränat manga ett
                                                              tag, så har jag ritat en
                                                              massa. Bilden tog jag
                                                              hjälp av den boken som
                                                              lärde mig att rita manga på.

                                                                

                                                                 Jag brukar också rita
                                                                 manga hundar ;3 Hunen
                                                                 på bilden säger "Hello"
                                                                 men det syns inte då ena
                                                                 häftkanten var vikt.

                                                                

                                                                Jag har alltid älskat att
                                                                rita hästar, och hållit på
                                                                med det länge. Detta är
                                                                en av mina senaste häst
                                                                bilder.

                                                                 

                                                                 Jag såg en gång ett fint
                                                                 dressyr ekipage, så jag
                                                                 hadde lust att rita ett ;)
                                                                 Jag är inte så bra på att
                                                                 rita människor, så jag
                                                                 är inte så nöjd med
                                                                 kvinnan som sitter på
                                                                 ryggen i bilden XP

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 systeri
skriven :

Häähää va skit ;p

nånää

2 Anski
skriven :

tack nelli...-.-

3 Isabella
skriven :

nee gosh va fin mangabild ;o

4 Anski
skriven :

Tack :)

5 bianca
skriven :

de fins en hund såm sir lite hämskt ut men ENDÅ fin:D

6 anna
skriven :

oj , shit due uurbra på att rita ! ((: <3

7 Anski
skriven :

Thanx ;)

8 Anonym
skriven :

mangan e helt helt fin men int hästarna. Sorry I don't like them