.

Onsdag 24 Juni

Ennu en härlig, varm sommardag :D I daa så började dagen med att jag, som vanligt, gick ut på gården och vara lite me hundvalparna, och på samma gång solade lite. Senare träffa ja min granne, å vi prata lite och så :3 Men sedan fo ja å Nelli till Emppu. De va helt kiva hoss Emppu, vi hoppade lite på tramppan, to nån bit av rabarberpaj, spela lite sing star Queen, rita och hoppade lite till på tramppan igen X3 Men sen måsta vi gå hem före klockan 19.00. Solen skiner ennu ganska starkt, fast det är kväll ;). Nu ska jag troligen inte göra något annat än att ta det lugnt och vara på gården med valparna.
See ya pepole! ;D

P.S: Nu på sommarlovet har jag ganska mycket tid, så jag skriver nästan varje dag va jag gör, men sedan då skolan börjar, så sriver jag kanske en gång i veckan mer eller mindre.

Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: