.

Måndagen 6 Juli

Hejsan! Jag är ledsen över att jag inte har igen hunnit skriva på några dagar, men jag har inte bara hunnit eller orkat :P Men inte har jag gjort något mycket speciellt det dagarna, så det skulle inte har varit så mycket att skriva om X). Men idag har jag, Milla, Tommy, Kevin och Jim varit och spelat tennis. Det var helt kiva, men int blev det så mycket till nå X3. Sedan efter det måsta Kevin fara, så då fo vi andra till stan ;P Men inte gjorde vi så mycket där heller. Vi var i mäkkäri å äta, men sen kom Tommy på att han hadde glömt sin väska till tennis hallen. Då fo Milla och Tommy å hämta den, och jag fo till rewellcenter. Jag vet inte riktigt vad Jim fo. Men sedan kom jag hem. Ja, så nu har jag bara varit här på datan en stund. Ingen speciell dag, men helt rolig ;)

H:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: