.

Hejsan!

Tja, jag har nu inte riktigt skrivit på några dagar, men det beror på största delen av att jag inte har hunnit då det har varit WFC( Wasa Fotball Cup). Vårt fotalag kom 8:onde, helt bra var det no ;). Och efter den helgen har jag inte riktigt orkat skriva, fast jag inte gjort riktigt något speciellt under den tiden. WFC var helt kiva, fast disco var helt kass, för det skulle vara på Tropiclandia, å alla trodde att det skulle vara på baren bredvid. Men sen visade sig att det var vattendisco, och det dessutom skulle kosta 10 euro! Alla var helt arga, för int hadde dom skrivit det nånstans, och alla var i vanliga kläder! Men dom lyckades ordna det discot på vattenparken, vilket inte heller var så lyckat -.- Men vi fick en sak att göra iallafall, vi var lite med sveduna, alltså fotalaget Djurgården :). Annars så var det helt kiva under helgen, fast det var lite matcher. Men efter helgen så spelade vi en match till, som vi vann 5 - 0 :D. Men jag skriver lite senare idag vad jag har gjort idaa. Bye ;D

H: Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sofia
skriven :

vi kom faktiskt 7:nde i wasa football cup (: