.

18 Juli

Ja, nu e de så här att jag inte orkat eller hunnit skriva i min blogg på uuur länge XD Man ha chillat hemma, å vari lite på resa. Var nyligen i Åbo, vi va två gånger å shoppa i Stockman ;D Vi hadd 50 euro me oss, så man fick ganska myki. Där va mer REA  än i Vasa ^^ Jag å min syster köpte båda likadan farkkuleggins, å så sköpte vi varsin olik Paul Frank T- paitan :P Då blev det kvar 15 euro ti nästa dag (hehe). Nästa dag så shoppade vi lite. jag köpte två plagg, en va en tunika me knappar från ONLY, som kosta 6 euro, å den andra va en kiva paita från Veromoda, som kosta 5 euro, alltså var det helt bra priser från bra butiker ^^. Farkkuleggins är ju in nu, så jag är helt nöjd :D. Å på de andra dagarna ha ja haft de helt kiva :). Jag och mina kaverin ha prata om Anden i glaset spelet, som vi ska kanske prova på. Min kompis ha provat det, å ja vet att de e läskigt :O, men helt annars ha ja bara chilla, som idag. Men ska skriva mer på kvällen om va jag gjorde på dagen. Å kanske skall jag sätta ut lite mer bilder ;). See ya!

Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

de va ju skiiit myke pengar :DDDD