.

Tisdag 29 December

Hejsan hoppsan! Aah, julen var bara så bra! D va bra i hemmet och alla var glada, nästan iallafall ^^'. Suck, jag vet om min uppdatering i bloggen, men nu har jag faktist bestämt mig. Jag SKA uppdatera oftare! Som ni ser så har jag fixat musiken tillbaka, jeeh ^^. Tja, jag önskade inte riktigt mig något till julen, bara pengar och att min egna dator skall bli fixad hehhe :P. Meen jag fick ganska myki pengar, 310€ pluss två presentkort ;O. Och då butikerna öppnades på söndagen, så gick jag,syrran och Sonya och shoppa liite ;D. Då sköpte jag liite märckes klädärhh ;D.
Jag sköpte en Peak Performance huppari(munkjacka), Fred Perry t - shirt och en Wesc t- shirt ;DD Jaah! Nästa dad så for vi igen och shoppa, men då var det jag,syrran och Emppu ;P. Då sköpte jag med mina presentkort och resten av mina pengar ;D Nå, nog lagade jag nog något i konttot ^^'. Sköpte lite från H&M, farkkuleggins från ginatricot, midjabälte från Veromoda och bh och hårspräy från Seppälä :P. Och såklart liite foundation från Citymarket :P.
Jaah, d va kuul md lite shopping ;D. Vi träffde då oxå Ännä,Linn och Ina ;>. Vi sov över hoss Emppu då efter shoppingen på måndagen, vi spelade Naruto Shippued Ultimate Ninja 5 som dom hadde fått i julklapp. Faan va d va kuul ;D.
Idag så firade vi Sonyas kalas, vi fo ti Ina (inte samma Ina som vi träffade i stan) och så på film och åt lite gott.
Tja, nu skall jag börja gå och sova, jag SKA uppdatera imoron. Laddar upp bilder påvad jag sköpte senare.
Ha det så bra, och Gott Nytt År!
Ö:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: