.

Tisdag 1 December

Nå moi! Idag var det en helt vanlig, kort skoldag. jag hadde på mig leggins och shorts idag, så då vi hadde hälsovandring i skolan (vilket jag inte viste om) så frös jag gaanska ordentligt :/. Men som tur så var det varmt inomhus. Idag så började en ny period, och vi hadde bl.a matte idag :<. Men vi behöver inte ha fysik,historia och inte så mycket biologi den här perioden :). Ja, imorgon så är det biologiprov, så jag måste snart börja läsa på det :P. Men som tur har jag redan kollat lite igenom det så jag behöver inte läsa så mycket på det :). Ska kanske rita ikväll, om jag hinner. Julen närmar sig, vilket gör mig glaad :) Och nu börjar stressen för det komma. Men jag hoppas att det endå inte skall vara så stressigt. Imorgon så skall jag gå efter skolan till stan och kolla efter en festklänning. Jag hoppas att jag hittar en fiin en ^^. Och så måste man börja tänka vad man vill ha som julklapp...
Men nu skall jag börja läsa till biologiprovet.
Sees!
MVH:Anski



Foto från gården... :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: