.

Onsdag 16 December

Gaaaah! Oj va man glömmer att uppdatera bloggen sin! Förlåt igen :S. Julen kommer i rasande fart, och snart börjar jullovet. Ah, d ska bli sköönt med lite vila och så ;). Idag var det en helt vanli dag, fast det hände som vanligt en del roliga saker. Nu har det snöat så att snön är 30 cm tjock :O. Nå, alla gick ut på rasten och hadde snöbollskrig eller annars bara kastade bollar :P. Hahah, många flickor va me, och dom såg no ganska roliga ut efteråt ;P. Först tänkte jag bli träffad 3 gånger, men dom missade. Men efter skolan då jag skulle hem, kom en viss Cristian och pesä mig bakifrån och fälde mig. Jag var dessutom oförberedd! Ganska fegt att komma bakifrån :P. Nå, ja to int d så jätte illa upp, alla måste vi ju få vara busiga ibland. Men sedan i skolan blev min dag förstörd av en viss person, annars skulle min dag ha vari helt perfekt :<. Nå, ibland har man dåligare dagar.
Igår så var det transudag, alltså skulle flickorna klä sig till pojkar, och pojkarna ti flickor. Men så var det fördetmesta bara flickorna som klädde sig ;P. Jag klädde mig no som pojk, helt kul va d, fast man var tvungen att vara utan smink, blää :p. Men d va annars helt kia daa, man blev busted då man fo ti Siwa ;P. Nå, alla måste vi ta "risker" emellanåt. Men jag tkr att man skall göra som man vill, och våga prova nya saker. Va faan behöver andra tycka om det då? Det gäller bara att taa modet ^^ Men nu skall jag fara i duschen. Skriver kanske om morgondagen.
Heejdåå
MVH: Anski


HS center e proo ; D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

du uppdaterar din blogg jätte sällan

2 Anskih
skriven :

Tja, ja vet. Men d e så att jag helt enkelt int orkar eller vill :/ Försöker no bättra på d