.

Gårdagen och Nyår

Hej igen! Jaa, nu blev d så att ja hann inte blogga igår -.-. Mamma lät mig inte blogga i tiid, och jag hadde mycket att göra. Nå, ja skriver om idag och igåår ;D.
Tja, igår så var vi först hoss vår mommo och äta riktigt good mat ^^.Sedan så fo vi me Sofia till GW galleria (nå, jag kom lite senare för att jag fixade håret haha ;P). Vi hadde kuul, vi kolla runt och prova lite skoor ;DD. Sedan så fo vi till Sofia och drack varsin energidryck Mad Croc :P Haha, vi alla fick liite energidrycks energifeel xP. Sedan så for vi hem.drucki våra Batteryn
Idag så är d ju Nyår, jaa Sofia är hoss oss nu och vi ser på TV, nu just så kommer Simpsons^^. Snart måste vi ut me hundarna. Vi ha sköpt Battery och mera Mad Croc, vi ha drucki våra Batteryn, men snart skall vi dricka våra Mad Crocs hehhe ;P Tja, vi skall no nu bara för det mesta och så far vi kanske till stan och ser på fyrverkerier. Skall no ladda upp nå bilder, imoron eller idag, om bl.a bilder då vi var hoss Sofia ;D
Hejdåå och Gott Nytt År 2010!
Ö:Anski


Då vi va hoss Sofia ;D haha



Jaah, Mad Croc diggar vi ;)


Ihq teininaah ;) Jag såklart läängst baak ^

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 vår mutsi
skriven :

homo